Veelgestelde vragen

 

PRODUCTEN

Van welk materiaal is het product gemaakt?
Wanneer je op een product klikt, is er extra informatie beschikbaar. Hier staan onder andere de afmetingen en het materiaal van het product vermeld.  

Hoe blijven de sieraden het langst mooi?
Wees met sieraden altijd voorzichtig met vocht, transpiratie, parfum, bodylotion en dergelijke. Op deze pagina geven we tips & uitleg over hoe je je sieraden zo lang mogelijk mooi houdt. Want wanneer je je sieraden goed verzorgt, heb je er langer plezier van!

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen?
Wanneer je een artikel hebt aangeklikt, verschijnt er een button ‘in winkelmand’. Als je hier op klikt, zal het item meteen in je winkelmand geplaatst worden. Wanneer je uitgeshopt bent en je wilt afrekenen, ga je naar de winkelmand en volg je alle stappen. Bij het voltooien van de laatste stap ontvangen wij jouw bestelling en gaan wij daarmee aan de slag!

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons onder andere betalen via iDeal of Paypal. Het is aan jou wat je het fijnst vindt!

Ik woon in het buitenland, kan ik ook bestellen?
Voor alsnog versturen wij alleen naar Nederland en België. Voor België rekenen wij €2,95 verzendkosten per bestelling.

BEZORGEN

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €1,95.
De verzendkosten naar België bedragen €2,95.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen verzenden wij met PostNL. Wij dragen er zorg voor dat je bestelling goed wordt ingepakt. De sieraden worden verpakt in bubbeltjesplastic en daarna doen wij deze in een bubbelenvelop. Onze sieraden passen allemaal in een envelop door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen.

Wanneer kan ik mijn bestelling op de mat verwachten?
Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer je voor 15.00 uur besteld en betaald hebt, kunnen wij in de meeste gevallen het pakketje nog dezelfde dag op de bus doen. Dat betekent dat je je bestelling de volgende dag in huis hebt!

Wat als er iets kwijtraakt in de post?
Hiervoor zijn wij niet aansprakelijk. Ook de postbode vindt weleens iets mooi en daar kunnen wij helaas niets aan doen. Mocht een pakketje vier dagen nadat je besteld hebt, nog niet zijn aangekomen, mail ons dan op info@luckyclover.nl. Dan kijken wij alsnog wat we voor je kunnen doen.

ARTIKELEN

Een product is kapot aangekomen, wat nu?
Oeps! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ondanks dat wij je bestelling met zorg inpakken, gaat er weleens wat fout. Meldt dit zo snel mogelijk na het arriveren van je bestelling, door ons een mail (inclusief foto's van het kapotte product) te sturen op info@luckyclover.nl.

Een product is uitverkocht, komt het nog binnen?
Wil je een product heel graag hebben, maar is het uitverkocht? Stuur ons een berichtje en dan kunnen we je vertellen of het artikel nog binnenkomt of dat we het misschien speciaal voor je kunnen bestellen.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Eenmaal binnen is je bestelling niet helemaal zoals je had verwacht of gehoopt. Jammer, maar dat kan helaas gebeuren en wij zoeken graag naar een oplossing. Voor meer informatie over het retourneren vind je op deze pagina.